Alla inlägg under juli 2011

Av l w - 23 juli 2011 13:24

Usch fy mår illa av att läsa de som hänt i norge, ofattbart :'( 100 mäniskor döda på bara några timmar.. nej fy fan



Vägde 58,2 nu på morgonen med.. inget jag går runt och firar direkt nu..

Av l w - 23 juli 2011 01:15

aaah så glad! fast jag tror inte riktigt på de så ska kolla imon igen!

Av l w - 22 juli 2011 12:51

Jag har varit lycklig den senaste tiden, känns som allt är som de ska så att säga, men börjar bli orolig, vill inte bli sårad, för tidigt att säga något än, but still. bara köra igentligen, ha kul, se vad som händer :) Inte hoppas..


Igår tog jag en powerwalk när jag gick upp. sen tog de lite tid inna jag åt någon frukost, iaf mat igår F: en knäckemacka med ägg L: äpple M: tre kräftor en smörgås sedan åt jag mango hemma hos min kompis.


Give me beaty


Puss <3

Av l w - 20 juli 2011 22:20

Okej får väl berätta om dessa piller :) Jag tycker att de fungerar bra. Är inte lika hungrig och blir lätt mätt. Har inte haft nästan något godissug heller. På den tredje dagen började jag känna att det var en bra effekt. Första dan va jag nästan mer hungrig. man känner fortfarande av när man behöver äta men som sagt de behövs inte mycket :) Jag har mått bättre sen jag började ta dom eftersom man inte är trött och snurrig som man är när man är hungrig.


Jag vet inte hur smart de är att lägga ut sidan, svarade på de i en komentar. Me sök på slimex på google så kommer sidan upp som första :)


Komihåg att de är rätt stark medicin, ta dem inte om du har dåligt blodtryck och absolut inte mer än en om dagen, fínns ändå ingen anledning till de!


 

fin thinspo

Av l w - 20 juli 2011 11:37

Mår så illa, är helt skakig vet typ inte vart jag ska ta vägen.. de ända jag är sugen på är det fetaste pommesfritsen ever.. givit ska jag inte äta de, skulle inte få i mig dom heller ändå haha.. ni kan nog lista ut vad jag är just nu.

Av l w - 18 juli 2011 11:14

Har gått ner!! :D Men alltså jag tror de måste vara vattenvikt för jag ser de fan inte :O och jag brukar alltid se sånt! Förra gången jag vägde 58/59 va jag smalare, fast då va jag iof vältränad så de va mer muskler mindre fett.


Aja har ju smått börjat komma igång me träningen, har pga personliga skäl inte kunnat träna på ett långt tag så jag börjar lite lugnt. Så jag hoppas resultat snart ska synas :) Igår gjorde jag 30 min på crosstrainer.


Mat igår, F: knäckebröd me ägg och ost (var för sig alltså..) sedan proteindryck (me mjölk) yogurt och en halv kiabatta utspritt resten av dan.

Av l w - 17 juli 2011 16:44

- Ät frukost!! Det startar din förbränning och risken att hetsa minskar. äter du tex 200 kalorier så kommer du ha förbränt dom under dagen.


- För att bränna fett måste du äta fett. du blir mycket lättare mätt och kan alltså äta mindre. fett som finns i den vanliga maten är ingen fara (fisk, kyckling, vissa grönsaker osv), det är fettet i det onyttiga som du ska undvika (godis chips pommes, bakelser, pizza allt sånt)


- Om du inte tränar en dag ta iaf en 30 min promenad. bättre än inget!!


- Och alla vet ju att man ska undvika socker!!!


Inga speciella källor bara sånt man har hört, läst osv :)


Pussar <3

Av l w - 17 juli 2011 03:22

Jaaa, nu i inlägget efter att jag har skrivit att man inte ska dricka kalorier så ska jag bekänna att jag druckit nästan en halv flaska vin och lite annat iiilla illaa, men de är ju inget jämfört me en hel utekväll. Till vardags dricker jag alltid vatten, cola zero lr funlight.


Mat idag, F: en lingongrova me skinka och en såndära dominino yougurt L: tre finkrisp me lite mjukost M grillat m. potissallad (varken stor eller liten portion)

Är detta änns intressant att veta vad jag äter vareviga dag? Äh va fan igentligen mest för att jag själv ska hålla koll.


PW va kanske än 45 min?




Pussar <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards