Alla inlägg den 13 juli 2011

Av l w - 13 juli 2011 21:55

En nutrilett bar, tre hotdogs (direkt ur paketet ehe..) två mackor, fisk m. pulvermos (liten portion). Det var dagens intag, jag är glad att jag inte äter godis lixom känns som om mitt socker sug har minskat igen, skönt! men har mått illa idag, jag drack inte alls mkt igår? :S åt i och för sig inte mkt heller.. aja de gör ju att jag inte äter så mycket i alla fall.. trodde jag skulle spy efter middan lixom


Har börjat få komentarer, kul ju :)

jag ska medela hur de går med reductilen, när jag får dom . . .  har en liten bad feeling me detta men hoppas att de kommer!!


hur jag skämde ut mig igår då:

Altså hahahaha, gick rakt in i en glasdörr, de smällde till som fan och hela affären bara tystnar och alla vänder sig om och kollar! haha kan ju säga att jag försvan fort därfrån. hahahaha sjukt pinsamt!!

Av l w - 13 juli 2011 11:09

Igår åt jag inte spec mycket, två mackor till frukost och sen mackaroner me korv när jag kom hem från stan. Sedan drack jag i och för sig.. men tror inte jag kom upp i allt för många kalorier ändå.


Skämde ut mig rejält i stan också btw, hahahahaha aja va ska man göra får väl bjuda på de. Men de dagar då man gör saker, då har inte jag alls lika mycket matlust de är när man går hemma som man tänker på de hela tiden. Måste börja träna, när mamma kommer hem får vi sätta ihop krosstrainern så får jag köra på den!


 

beauti


puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards