Alla inlägg under augusti 2011

Av l w - 29 augusti 2011 18:33

har väl lite att berätta men orkar itne jusst nu, men känner att jag borde uppdatera men nånting, så langar ett nyttigt recept på nyttiga plättar.


ca 8 plättar:

3 ägg

1,5 näve mandlar (som man krossar till mjöl då)

1,5 banan.

jag valde att även ha i lite kanel

servera med hallon :)


hittade på cissi wallins kommetarfelt. lagde igår, faktiskt gott :) de är väldigt mättande!


 

såhär fint blev de ju inte då.. haha

Av l w - 22 augusti 2011 14:28

.. ingen värkar SE att jag har gått ner? jag ser det själv, jag köper mindre klädstorlekar, men ingen har sagt nått? Har nämnt förbigående att jag har gått ner nån gång, fått svar typ, "åh kul grattis" men inte "ja de syns va fin du e".. hahaha jävla atensionwhore jag är, gör det ju mest för min skull skull, but still. kan kanske vara för att de jag känner är vana vid att jag går ner eftersom jag tränade så mycket i våras och och gick på lchf så att jag går ner är inget de tänker på nu.. hmm?

JÄVLA TÖNT JAG ÄR! HAHAHA


vägde mig igår innan jag la mig, 55,9 och vägde lika mkt idag. hej hopppp


Fy fan va vacker, älskar stilen fullkomligt!!! Och kroppen givetvis. liiite väl smal? (vill faktiskt inte bli för smal!) men det passade henne!




Av l w - 22 augusti 2011 00:20

på ett sätt gillar jag hur du får mig att gråta, jag gillar känslan efteråt. jag hoppas det blir du och jag den här gången, eller att du sårar mig så hårt att tanken av dig får mig att spy så om du nån gång vill hålla på igen så kommer jag inte ge me mig igen. för jag blir så dum av dig.


i fredags vägde jag 56 kg, 55,8 som minst, men hade rännskita i ungefär ett dygn (detaljer, vet att ni vill veta..) så de va väl därför, väger lite mer nu när jag kan äta igen och inte kunnat skita på två dar (mer detaljer). typ 56,7 lr nått va de..


jag trodde helt ärligt jag skulle va smalare vid denna vikten, måste börja träna igen så jag blir fastare, har inte tiiiid just nu, mkt på gång!


alltså ja! jag suger på uppdatering, sry..


 


btw, min revben börjar bli tydliga, i rätt ljus och så, och givetvis när jag drar in magen och så. men mitt fläsk är inte så jämnt uppdelat på koppen, de sitter på lår magen och överarmar ist :P om jag kan samla allt de och sätta på röven och brösten... ok inte allt kanske haha.

Av l w - 10 augusti 2011 02:24

Oj ser att folk har varit inne och kollat om jag uppdaterat faste jag inte har gjort de på ett tag, får ju nästan dåligt samvete.


vad ska jag säga, har gått ner, väger runt 57 nu, så ja de går väl inte i nån rasande fart direkt men. har inte tränat på 100 år men har börjat jobba igen och ja de är rätt fysiskt krävande jobb. äter.. rätt bra? visst de har slunkit ner lite onyttigheter men inte i hetts nivå, sååå längesen jag hetsa, sjukt stolt! eller kanske en gång.. men inte hets direkt.. eh yrar jag nu eller? I över lag äter jag bra ändå, inte så himla mkt. de går ju neråt iaf.


ursäkta min brist på blogg motivation.. Hur går de för er?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards