Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

upp

Av l w - 8 oktober 2012 00:05

jag vägde 55,9 idag. jag HOPPAS att det är för att jag har styrketränat och för att jag åt frukost innan jag vägde mig.


Jag hade sex me mitt ex häromdan så avbröt han åh bah "har du förlorat massa vikt??" den e ju go iaf haha!! Jag skulle väl inte direkt säga att jag "förlorat" vikt snarare "änligen lbivit av med" vikt haha. Men tack för komplimangen, å jag fick ju den när jag va naken så hade ju inga kläder som "förfina" så de va ju på riktigt ;)


 Ska iväg ett tag med en kompis, lite orolig.. hon ve tinget om mina matvanor, jo att jag har lite jobbigt med det men int eom hetsen å spyandet. Får väl.. hitta nån lösning? På nått sätt, om jag skulle behöva. Vilket jag förmodligen kommer. Men är ju glad för att åka! så de är ju mest possitivt! :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av l w - 29 september 2012 14:55


tänkte på dig, vad du gjorde, vad jag lät dig göra. hur jag tog eget intiativ till att gå längre, för att få det att kännas mer okej på någotvis. Hur kunde du? Du visste vad jag kände.. Hur kunde jag? Visste att du inte skulle stanna.. Hetsade, det...

Av l w - 28 september 2012 14:06


Så ska vågfan hmma hos mina föräldrar gå sönder!! det är den ända bra vågen!! kan inte gå efter den vågen jag har här eftersom den är cp, visar ju olika hela tiden. Ville se om jag kunde väga 54 innan 15 oktober. Inte svårt på den tiden tänker ni kan...

Av l w - 23 september 2012 10:05

Är nere på 55 kg igen! tjohoo. vägde 55 innan jag va ute å semestra ett tag, pluss kväller me chips å sån skit! Vägde nästan 57 men nu är jag nere i 55 som sagt!  hahah upprepar jag mig?   Nyttigt på dagen onyttigt på kvällen som jag sedan.. do i...

Av l w - 3 april 2012 00:44


jag brukar inte gilla eller blir särskilt motiverad när jag kollar på before/after bilder.. tycker oftast att det är tjocka perosner som blir lite mindre tjocka       Men asså denna bilden.. daaaamn!! thinspo!!! love it! ...

Av l w - 1 april 2012 21:24


    ska från och med imon göra minns 200 varje dag, helst fler. Idag är jag lite för bakis för sånt här! och angående sibutraminet, dom är sjuuukt långsamma med leveransen. Blir galen!! Aja hoppas man får dom snart i allafall! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards