Alla inlägg under september 2011

Av l w - 17 september 2011 10:29

i'm just not good enugh for u :( förstårligt iof


Måste skaffa en våg haha, de är serisöt jobbigt att inte veta vad jag väger, vill ju veta vad jag ligger. fast åh andra sidan går jag inte och lägger mig med ångest nu i alla fall.


 

så snygg så man dör <3

Av l w - 15 september 2011 23:34

har börjar me slimex igen, förvånad över hur bra de funkar, blev förvånad över hur hungrig jag blev när jag slutade och nu hur lie hungrig jag är när jag börjat haha. det är inga mirakel piller, men de hjälper aboslut!


Jag är en hycklare, så kass!! jag vill inte änns skriva vad jag menar för.. jag vet inte. jag ser iaf till att inte gå upp i vikt, vi säger så. vet ej vad jag väger, får skaffa mig en våg snart!


 

Vill inte vara så besatt av min spegelbild, men samtidigt vill jag inte sluta vara det! det har ju tatt mig hit, blivit smalare än någonsin, om ännu inte perfekt but still!

Folk har börjat komentera nu, typ folk som man inte träffat på ett tag, en arbetkamrat har gett mig lite hmm, blickar å sagt att jag äter lite.. och givetvis har mamma komenterat.. vill inte att hon ska vara orolig, jag säger till henne att jag äter, för det gör jag! fastar aldrig, har aldrig försökt, ser heller ingen anledning.


säger godnatt nu, upp tidigt!

puss <3 

Av l w - 10 september 2011 23:47

käner mig tjocktjocktjocktjocktjocktjocktjocktjocktjocktjock
. vet inte vad jag väger har inge våg här, men äter massa onyttigt, fan skit bajs fitta hej.


på måndag börjar jag om! slänger kakorna mormor har bakat åååh elak!!!! men fan kan inte hålla mig från dom :( äter ibland 4 på en gång?!?!?! skämms för att skriva de.. borde kanske inte änns igentligen. Ska börja med slimexen också!! har för mer än två veckor kvar.. kanske tre! ,åste lära mig äta lagom!!! kan typ bara äta så jag går ner. eller upp. vet ju igentligen hur man ska äta lagom.. men gör de aldrig hets lr banta typ.. jag som inte hade hetsat på så länge :( så blev jag såhär igen.. i förrgår spydde jag upp lite av de.. fan spytt har jag inte gjort på.. år :S tror jag iaf.. kan inte minnas iaf.


borde lägga till kanske så jag inte missförstås.. jag har aldrig haft äs men d ehar hänt att jag har hetsat så har jag fått dåligt samvete och spytt upp de.. men aldrig typ.. flera gånger om dan eller i veckan eller så.. de har varit perioder imellan! men de är fortfarande fel.


Av l w - 4 september 2011 22:52

NU FÅR DE FAN SNART BLI SKÄRPNING!!! DENNA VECKA SOM KOMMER FÅR JAG SE... MEN SENAST TILL VECKAN EFTER FÅR JAG FNA TA TAG I MIG SJÄLV IGEN!!


allt har inte varit som de ska så därför slutade jag med slimexen och började äta mer. jag va trött hela tiden, svimade nästan varit sängliggande.. därför slutade jag.. det var inte värt de.. kände att jag var tvungen att bli helt bra innan jag fortsatte.. i sommras hände lite grejjer (därför jag slutade tränna osv) just därför kände jag tat jag var tvungen att bli bra och komma på benen.. kroppen sa ifrån, inte bara på ett litet matintag utan på mitt tempo också efter att jag har varit sjuk. Men jag mår bra igen.. så snart måste jag ta tag i vikten igen.. lr måste och måste men ni fattar! Detta har givetvis resulterat i viktuppgång därav mitt utbrott i början. såå illa e de la inte.. 57.. kunde varit värre men va fan.. den minsta vikten jag var på innan var 55,6.. så detta är inte okeeeej! jag får skylla mig sj'lv.. jag kunde vallt att bara äta nyttigt men de har varit massa onyttigheter också! hade jag varit nyttig hade jag ju i alla fall hållt vikten.


Jag är snart back on track!


puss


(uppdate..okej 56,5.. bara halvt kilo men de känns bättre! jag hade ju kläder på mig så tog av mig några plagg ^^ rätt ska vara rätt det är ju m ig jag ska väga inte mig + kläder!)

<3

Av l w - 2 september 2011 01:16

kära kusin, kära farmor, kära arbetskamrat, kära flertal bekanta, kära vänners familjemedlemmar/släkt <3


http://www.youtube.com/watch?v=162gYmyiGrU&feature=player_embedded

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards