Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

inte för att att jag e den som e den..

Av l w - 22 augusti 2011 14:28

.. ingen värkar SE att jag har gått ner? jag ser det själv, jag köper mindre klädstorlekar, men ingen har sagt nått? Har nämnt förbigående att jag har gått ner nån gång, fått svar typ, "åh kul grattis" men inte "ja de syns va fin du e".. hahaha jävla atensionwhore jag är, gör det ju mest för min skull skull, but still. kan kanske vara för att de jag känner är vana vid att jag går ner eftersom jag tränade så mycket i våras och och gick på lchf så att jag går ner är inget de tänker på nu.. hmm?

JÄVLA TÖNT JAG ÄR! HAHAHA


vägde mig igår innan jag la mig, 55,9 och vägde lika mkt idag. hej hopppp


Fy fan va vacker, älskar stilen fullkomligt!!! Och kroppen givetvis. liiite väl smal? (vill faktiskt inte bli för smal!) men det passade henne!




 
 
Ingen bild

pinkpanther.bloggplatsen.se

24 augusti 2011 05:54

Vilken bra blogg!
Äntligen någon som inte bara vill bli skelett människa!
:)
Irriterande när folk inte ser när man gått ner och känner de..

 
bluebone.blogg.se

bluebone.blogg.se

28 augusti 2011 19:57

Hej! börjat blogga nu igen.. men jag vet hur du känner dig med att ingen ser att du gått ner i vikt. .. boring!!

http://www.bluebone.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

2 april 2012 20:29

Hej! fin blogg!:) du nämnde i inlägget att du gått på lchf ett tag. jag undrar hur du tyckte att det var? mådde du bättre eller sämre? gick du ner mycket? och hur länge följde du dieten? jag har nämnligen varit off and on med lchf och tänkte börja igen, vet bara inte om det är värt det eftersom jag inte vet hur bra de funkar, kanske kan få lite perspektiv genom andras tankar om det hela:) tack på förhand! :)

l w

3 april 2012 01:01

Ja det fungerar, gick ner från 63-64 helt otränad till 59 me lite muskler å så (de väger ju mer än fett). Men tror att om man går på de måste man nog träna mycket också. gick på de i kanske 2 månader? mådde bra under tiden å så.

 
Ingen bild

Elin

20 april 2012 11:38

OK, tack för svaret! Ska nog försöka med lchf! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

upp

Av l w - 8 oktober 2012 00:05

jag vägde 55,9 idag. jag HOPPAS att det är för att jag har styrketränat och för att jag åt frukost innan jag vägde mig.   Jag hade sex me mitt ex häromdan så avbröt han åh bah "har du förlorat massa vikt??" den e ju go iaf haha!! Jag skulle väl i...

Av l w - 29 september 2012 14:55


tänkte på dig, vad du gjorde, vad jag lät dig göra. hur jag tog eget intiativ till att gå längre, för att få det att kännas mer okej på någotvis. Hur kunde du? Du visste vad jag kände.. Hur kunde jag? Visste att du inte skulle stanna.. Hetsade, det...

Av l w - 28 september 2012 14:06


Så ska vågfan hmma hos mina föräldrar gå sönder!! det är den ända bra vågen!! kan inte gå efter den vågen jag har här eftersom den är cp, visar ju olika hela tiden. Ville se om jag kunde väga 54 innan 15 oktober. Inte svårt på den tiden tänker ni kan...

Av l w - 23 september 2012 10:05

Är nere på 55 kg igen! tjohoo. vägde 55 innan jag va ute å semestra ett tag, pluss kväller me chips å sån skit! Vägde nästan 57 men nu är jag nere i 55 som sagt!  hahah upprepar jag mig?   Nyttigt på dagen onyttigt på kvällen som jag sedan.. do i...

Av l w - 3 april 2012 00:44


jag brukar inte gilla eller blir särskilt motiverad när jag kollar på before/after bilder.. tycker oftast att det är tjocka perosner som blir lite mindre tjocka       Men asså denna bilden.. daaaamn!! thinspo!!! love it! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards