Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

always ben u (varning hjärndött babbel)

Av l w - 22 augusti 2011 00:20

på ett sätt gillar jag hur du får mig att gråta, jag gillar känslan efteråt. jag hoppas det blir du och jag den här gången, eller att du sårar mig så hårt att tanken av dig får mig att spy så om du nån gång vill hålla på igen så kommer jag inte ge me mig igen. för jag blir så dum av dig.


i fredags vägde jag 56 kg, 55,8 som minst, men hade rännskita i ungefär ett dygn (detaljer, vet att ni vill veta..) så de va väl därför, väger lite mer nu när jag kan äta igen och inte kunnat skita på två dar (mer detaljer). typ 56,7 lr nått va de..


jag trodde helt ärligt jag skulle va smalare vid denna vikten, måste börja träna igen så jag blir fastare, har inte tiiiid just nu, mkt på gång!


alltså ja! jag suger på uppdatering, sry..


 


btw, min revben börjar bli tydliga, i rätt ljus och så, och givetvis när jag drar in magen och så. men mitt fläsk är inte så jämnt uppdelat på koppen, de sitter på lår magen och överarmar ist :P om jag kan samla allt de och sätta på röven och brösten... ok inte allt kanske haha.

 
 
Josefine

Josefine

22 augusti 2011 12:25

hehe jo man känner sig lite dum när man typ nästan sagt till alla att bananer är bra och mättar! haha!

http://www.besexy.blogg.se

 
Jojjo

Jojjo

22 augusti 2011 16:16

Revben<3

http://chickenshit.blogg.se

 
ana

ana

25 augusti 2011 06:27

Sv: Ja, eller hur, vissa passar så jäkla bra in med ens eget liv :)

http://mywaytoselfcontrol.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

upp

Av l w - 8 oktober 2012 00:05

jag vägde 55,9 idag. jag HOPPAS att det är för att jag har styrketränat och för att jag åt frukost innan jag vägde mig.   Jag hade sex me mitt ex häromdan så avbröt han åh bah "har du förlorat massa vikt??" den e ju go iaf haha!! Jag skulle väl i...

Av l w - 29 september 2012 14:55


tänkte på dig, vad du gjorde, vad jag lät dig göra. hur jag tog eget intiativ till att gå längre, för att få det att kännas mer okej på någotvis. Hur kunde du? Du visste vad jag kände.. Hur kunde jag? Visste att du inte skulle stanna.. Hetsade, det...

Av l w - 28 september 2012 14:06


Så ska vågfan hmma hos mina föräldrar gå sönder!! det är den ända bra vågen!! kan inte gå efter den vågen jag har här eftersom den är cp, visar ju olika hela tiden. Ville se om jag kunde väga 54 innan 15 oktober. Inte svårt på den tiden tänker ni kan...

Av l w - 23 september 2012 10:05

Är nere på 55 kg igen! tjohoo. vägde 55 innan jag va ute å semestra ett tag, pluss kväller me chips å sån skit! Vägde nästan 57 men nu är jag nere i 55 som sagt!  hahah upprepar jag mig?   Nyttigt på dagen onyttigt på kvällen som jag sedan.. do i...

Av l w - 3 april 2012 00:44


jag brukar inte gilla eller blir särskilt motiverad när jag kollar på before/after bilder.. tycker oftast att det är tjocka perosner som blir lite mindre tjocka       Men asså denna bilden.. daaaamn!! thinspo!!! love it! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards