Alla inlägg den 23 september 2012

Av l w - 23 september 2012 10:05

Är nere på 55 kg igen! tjohoo. vägde 55 innan jag va ute å semestra ett tag, pluss kväller me chips å sån skit! Vägde nästan 57 men nu är jag nere i 55 som sagt!  hahah upprepar jag mig?


Nyttigt på dagen onyttigt på kvällen som jag sedan.. do i have to tell? jag ör inte stolt över det.. men de blev väl så när det blev för mkt myskvällar, så hittade jag denna utväg.. som jag fastnade vid "/ Men har beställt sibutramin igen.. kommer jag kunna sluta nånsin? ser det som ett sätt att kontrolera mig.. så jag inte hetsar! 4 månader beställde jag, de va nått erbjudande köp 4 betala för 3 hahaha så jag passade på.


Jag har börjat sig mig själv som ätstörd, insett att jag förmodligen varit det ett tag, även om jag inte kanske agerat så alltid men tankarna är ständigt runt vikt, ständgt kollat mig i spegeln, spyvanorna kom långsamt för att sedan smälla till som en bomb, varje kväll i några dar nu. höll mig igår, så rädd för magsår! Ska skaff hjälp.. men är inte redo än.. vill bli smal först, haha fan! Jag är inte stolt över detta, ser det inte som något possitivt. Borde igentligen inte blogga om det, vill ju inte påverka någon annan negativt, att nån ska ta efter. Säger bara.. nyttig mat, ofta, träna!! är det ända rätta, inte mitt sätt!



         

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards